Menu

Dieta na potencję

Styczeń 7, 2015 - problemy z potencją
Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie odżywianie. Dobra dieta jest w stanie poprawić nie tylko stan potencji, ale także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje w czasie ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do dosyć ważnych ubytków selenu. Łatwo go unormować spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny tak samo ważny składnik w naszej diecie to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. Podczas nadużywania alkoholu czy palenia tytoniu spada poziom cynku, ale łatwo go zwiększyć poprzez potrawy strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj czy ostrygi.
Niezwykle ważnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina powiększa produkcję spermy oraz zwiększa czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak kakao, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, która wpływa na poprawne uwalnianie hormonów. Jeśli musimy unormować jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis w zelu