Menu

5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

Luty 20, 2015 - problemy z potencją
5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najszybciej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten wariant treningów ożywia produkcję testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, kiedy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra

Żeby ulepszyć jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych mięśni ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj cialis w zelu